Blogotražilica

utorak, 25. veljače 2014.

Lush Lovely Jubblies mazalica

Lush mazalica 
Ovo je jedna od nekoliko stvarčica koje mi se uvijek smiješkaju kada uđem u Lush dućanček i koje me mame ali ih na kraju ipak ne kupim jer me njihova cijena šokira, svaki put iznova. Kada bih barem postojale mini verzije istih pa da je cijena u skladu sa gramažom, gdje bi mi bila pamet?! Ispravak, granica :D 

Hvala na Lush akciji 50% off! Ovu, dugo željenu mazalicu, sam tada kupila po cijeni od 79,50 kn. Happy ja.
 
Evo, kako su Lushevci prezentirali ovu mazalicu na svojoj web stranici: "Tražili ste učvršćujuću kremu za grudi i dekolte opojnog mirisa? Dobili ste to i puno više! Pažljivo odabrani spoj hladno prešanih organskih ulja jojobe, noćurka i avokada, zadržava vaše grudi i dekolte na pravom mjestu, dok mješavina jasmina, narančinog cvijeta i nježne ruže daruje opojni miris. P.s. Slobodno Lovely Jubblies nanesite na trbuh i stražnjicu!"
tekstura kremice
Koža mog poprsja je tanka, dehidrirana i reaktivna te vapi za dobrom, hranjivom mazalicom, a i malo učvršćivanja nije viška.
Sastojci čiji miris također osjetim jesu: svježa otopina ruže, ulje limun trave, ulje ylang ylanga i apsolut jasmina.
Mazalica ima odličan miris kada se razvije na koži tijela. 
U posudici mi ima miris na Karbofix ljepilo. Mama kaže da imam čudan njuh. 
Tekstura kremice je srednje gusta i ja ju dugo umasiravam u kožu kako bi se što više upila.

Vjerujem u Lovely Jubblies i čini mi se, za sada, da opravdava svoju cijenu. Koju cijenu?! :D

Da li si isprobala ovu mazalicu? Da li koristiš kremu za učvršćivanje područja dekoltea?

bye bye,
purplebutterfly

Nema komentara:

Objavi komentar