Blogotražilica

nedjelja, 9. ožujka 2014.

Internet kupovina - E.L.F. #2

U zadnoj e.l.f. 50% off + free shipping akciji, naručila sam stvarčice u dvije runde.
1. paketić je stigao u petak. Brže bolje ti donosim kratkopotezni pregled:
e.l.f. kupovina

Mnoge ino blogerice su oduševljene sa e.l.f. Brightening Eye Color paleticama. Ja sam naručila ovu ( slika dolje )i prvotni dojam je - k o m a !!!
Sjenila se jako truse i teško se nanose, a boje neke isprane osim nijanse u desnom gornjem kutu.

Dobre recenzije prate i ova mono sjenila, Custom Eyes sjenila, gdje postoji mogućnost slaganja paletice po vlastitom izboru.
U paletici ima mjesta za četiri mono sjenila koja imaju magnetić na dnu.
Ta sjenila mi se malo više sviđaju. Truse se dosta ali su lijepo pigmentirana i lako se nose, isprobano na ruci.





paletica po "mojem" izboru
e.l.f.  Custom eyes mono sjenila

Za oči kupljena je još jedna stvarčica, e.l.f. Eyelid primer u nijansi Pearl. Standardni e.l.f.- ov primer ne radi svoj posao na mojim kapcima ali kada sam saznala da ga ima i u ovoj nijansi, dala sam mu drugu šansu. Testirala sam ga na ruci i totalno se "zacementira", nikam ne juri. Sad samo da prođe test na mojim super masnim kapcima...

Sad je red na čubilice stvarčice, e.l.f. Lip Lock Pencil i Lip Balm SPF 15.
Ovaj put sam naručila e.l.f. Lip Balm SPF 15 u nijansi Pink. Nijansa je tak fora, blaga roskasta koja se može nadograđivati do barbie nijanse.

Moje usnice vrlo brzo popapaju ruževe i sjajila pa sam kupila e.l.f. Lip Lock Pencil u nadi da će raditi svoj posao i da ću početi, napokon, redovito koristiti šminkicu za čubelice.

I za kraj, četkica, e.l.f. Stipple Brush. Mislim ju koristiti za nanošenje kremice za lice.



Da li i tvoje usnice "popapaju" ruž/sjajilo?
Kako nanosiš kremicu za lice?

bye bye,
purplebutterfly

4 komentara:

  1. Prestara si da bi se izrazavala tipa " čubelice"...
    Zvuci iritantno...

    OdgovoriIzbriši
  2. Lip Lock Pencil me baš zanima da li će obaviti posao jer i meni bi ovo trebalo :D

    OdgovoriIzbriši