Blogotražilica

ponedjeljak, 18. studenoga 2013.

Svi putevi vode u L'Occitane i Dermalogica shop

Vrijeme i mjesto: 14.11.2013, Zagreb, Cvjetni trg.


L'Occitane

Uvijek iz ovog dućana izađem sa osmijehom na licu.
Bilo zbog kupljenih stvarčica bilo zbog savjeta ili testerića dobivenih od super ljubaznih savjetnica.

Tako je bilo i ovog puta. 

Isprobala sam parfem novog, limitiranog zimskog izdanja L'Occitane mirisne kolekcije La Collection de Grasse - Fleur d'Or & Acacia.
Spoj mimoze iz Grassea (svjetska prijestolnica parfema) i akacije sa Sredozemlja je odličan i time je dobiven elegantni cvjetni miris. 
Počastila sam se kremom za ruke.

Kupila mini pakiranje šampona za povećanje volumena kose za probicu. 

Dobila nekoliko testerića proizvoda.

Dobila nekoliko savjeta.

Saznala da L'Occitane Anđelika matirajući proizvodi za njegu mojeg lica znače veliko NE, nažalost.


Dermalogica

Otišla sam i do Dermalogica dućana.
Imala sam namjeru zamoliti savjetnicu za prezentaciju Jane Iredale kozmetike ali sam odustala zbog gužvice koja je bila u dućanu pa sam samo kupila Dermalogica antioxidant hydramist i izašla.

Morala sam u NAMU po novi uvijač za trepavice.

Otišla sam i do KEMIGA i kupila bočicu sa kapaljkom.
Sva sreća pa nisu bile neke ekstra akcije jer bi inače novčanik gadno patio...

I to je to :)

Imaš li preporuku za ostale mirise iz L'Occitane La Collection De Grasse kolekcije?
Koji uvijač za trepavice koristiš?

bye bye,
purplebutterfly  

1 komentar:

  1. Već jako dugo ne stignem koristiti uvijač za trepavice jer se spremim za van u 5 minuta, a L'occitane proizvode sam prestala koristiti otkad sam krenula na fakultet jer mi je cjenovni rang previsok za trenutačni budžet kojim raspolažem, ali najdraže kolekcije su mi bile ona sa cvijetom naranče i četiri ruže. Iako sam se zadnje vrijeme okrenula ručno rađenoj (aroma)kozmetici koja je cjenovno mnogo prihvatljivija.

    OdgovoriIzbriši