Blogotražilica

nedjelja, 1. prosinca 2013.

Internet kupovina - IHERB #1

iherb, američki internet dućan na kojeg su se navukli mnogi, pa i ja :D

Ovog puta sam napravila dvije narudžbe u vrlo kratkom vremenskom razmaku(cca.4 dana)i gotovo pa 100% od naručenog je za papicu.

iherb part 1

iherb part 2

Njamiii...

Goji bobice - bobice izuzetnih nutritivnih i antioksidacijskih svojstava. Smatraju se najboljom hranom za revitalizaciju organizma i usporavanje procesa starenja. Mali "crveni dijamanti". 
Kupljeno pakiranje teži 454 gr. 
Chia sjemenke - bogate masnim kiselinama, proteinima i vlaknima.
Hidriraju tijelo, pomažu u probavi i poboljšavaju apsorbciju hranjivih tvari u crijevima. Daju osjećaj sitosti.
Kupljeno pakiranje teži 340 gr.
Nestle topli napitak od čokolade - za hladne večeri u toplom domu uz dobru knjigu. Dečko i ja smo izabrali za početak dva, ajmoreć, standardna okusa - dark chocolate, rich milk chocolate i mini marshmallows( ja sam inzistirala na tom okusu i oduševljeni smo oboje :) )U jednom pakiranju se nalaze 6 ili 8 vrećica, ovisno o izabranom okusu. 
Just strawberries - sušene jagode u samo 40 kcal/10gr. 
Zanimljiv okus.
Agava nektar - sadrži nizak glikemijski indeks. Pogodna za umjerenu konzumaciju kod ljudi sa dijabetesom tipa 2 i za ljude koji su na bezgluteinskoj prehrani.
Blaga, otapa se lako u tekućinama.

I za kraj, nešto što nije za papati, a to je Jason pasta za zube - pasta za zube koja mi je odlična. 

( za detaljnije informacije o naručenim proizvodima u iherb dućanu, napravila sam vezu u nazivu )

IHERB nudi za prvu narudžbu 5$(do 40$ iznosa narudžbe)ili 10$ popusta(na iznose narudžbe iznad 40$).
Moj kod za tvoj popust je ZWF554 ( upišeš ga u odgovarajuću kućicu kod check out-a )ili klik na link http://www.iherb.com?rcode=ZWF554:)


Da li si se i ti navukla na iherb? :D

bye bye,
purplebutterfly

Broj komentara: 8:

  1. polako se navlačim...;)

    OdgovoriIzbriši
  2. od sutra ću :D dali mi možeš samo reći dali se prije kupovine treba registrirati ili?

    OdgovoriIzbriši
  3. ja cekam svoj paketic narucila neki dan,sastoji se vecinom od labela koji su bili free samo se placala postarina na kolicinu,tako da 11 labela i zelenu kavu od 120 kom me doslo oko 70 kn :) al sad si me namamila na ovu cokoladu :D

    OdgovoriIzbriši
  4. jaaaaaaako želim nestle!!! :D

    OdgovoriIzbriši