Blogotražilica

četvrtak, 22. kolovoza 2013.

NA ZADATKU - 5 kg tjelesne težine manje! Tjelesna aktivnost

Prošlo je nekih mjesec i pol dana otkad sam zadnji put vježbala ( kuća/teretana ) i još k tome uspjela se udebljati 2 kg. 


                                                   ŠooooK !

, ali vjerujem da ću se dovesti u red. :)


Odlučila sam da ću:
  • minimalno 3 puta tjedno odlaziti na vježbe u teretanu
  • minimalno 2 puta tjedno vježbati kod kuće
  • prije, tijekom i poslije radnog vremena obavljati standardne uredske vježbe

Krećem sa zadatkom 26.08.2013 (  naravno, ponedjeljak :D ) kada ću otići do teretane, obnoviti mjesečno članstvo i krenuti sa "treningom" nakon stoideset godina.

Trening će se, u početku, sastojati od:
  1. zagrijavanje
  2. hodanje na pokretnoj traci
  3. orbitrek
  4. trbušnjaci
  5. vježbe za kralježnicu
  6. istezanje
U teretanu ću odlaziti pješice gdje ću se zadržati sat i pol.







, a sad torba za teretanu i njezin sadržaj....
Vrlo je bitno imati dobre tenisice za vježbanje pa sam ja odabrala Nike running ( hvala, ljubi :* ).
Odjeća za fitness - jednostavna i udobna. Izabrala sam tajice i običnu, pamučnu majicu. Pamuk je materijal koji "diše" i palac gore molim.
Ručnik je obavezan u teretani. Točka.
U dvoranu također nosim antibakterijski sprej za ruke i bočicu za vodu ili čaj ovisno što mi se toga dana pije.

Nakon treninga slijedi osvježavanje sa Trudi baby vlažnim maramicama. Volim ga zvati "Instant 3u1 proizvod - čisti, njeguje i miriši", odličan izbor za ovakve situacije.
I naravno, dezić kojeg nanosim prije i nakon treninga.





Za dane kada neću stići do teretane ili jednostavno neću biti raspoložena, tu je "kućno vježbanje".


Step klupica, uže za preskakanje, utezi i podloga za vježbanje na podu čine moje rikvizite u "kućnoj teretani".
Pola sata u intenzivnom pokretu i 10 minuta vježbi za kralježnicu.
Nakon toga, tuširanje!

Dragi moji, to je to!

Očekujte post o prehrani vezan uz moj zadatak.

Do tada, bye bye

purplebutterfly

update: U ponedjeljak, kako sam i obećala, otišla ja u teretanu i poljubila vrata. Svoja vrata otvara 15.09. tako da sam prepuštena do tada "kućnoj teretani". :/

2 komentara:

  1. Radila sam zadnjih mjesec dana i ne znam da li sam skinula koji kilogram ili ne, ali osjecam se lakse, a i stomak mi je ravniji. Pa sam sad odlucila da se necu samo tako prepustit ovim zimskim ukusnim papicama (citaj: kobasicama). :D

    Jedva cekam da vidim tvoje rezultate. Stay strong!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Usla sam u taj zacarani krug ali izaci cu ja iz njega milom ili silom. Sve ovisi kako cu napredovati odnosno nazadovati.
      Hvala ti na podrsci. :)

      Izbriši