Blogotražilica

ponedjeljak, 26. kolovoza 2013.

Hoćum ja to! #1

" purplebutterfly, bliži se 9. mjesec i vrijeme je da se napravi popis proizvoda čija se kupnja može ili treba obaviti unutar navedenog mjeseca! "

Eh, na ovaj način ću se pokušati disciplinirati jer počinjem biti sve veći i veći hrčak...

Pa krenimo!

  • Da li je www.hqhair.com ikad imao sniženje na NARS proizvode?! Već nekih godinu i pol dana čekam i čekam da ulovim Nars Pro Prime Smudge Proof Eyeshadow Prime na nekoj akciji ali nikako da dočekam. Čini mi se da ću napokon ga kupiti, naravno, po punoj cijeni.
  • Treba mi tonik za lice. Dugo vremena sam koristila Lush Tea Tree tonik i vrlo sam zadovoljna njime no postoji jedan mali problem, a taj je da sam ja rođeni pokusni kunić. E, taj pokusni kunić je u napasti da kupi Thayers Witch Hazel Toner With Aloe Vera.
  • Čelo mi postaje biti bojno polje pa odlučih naručiti Aveda Botanical Kinetics Exfoliant dok nije prekasno. www.lookfantastic.com zna imati česte akcije na Aveda proizvode pa ću pričekati sa narudžbom do slijedeće takve akcije koja mora biti u 9. mjesecu.
  • Pri kraju mi je Mario Badescu Enzyme gel za čišćenje lica. Odlučila sam ovaj put kupiti Michael Todd True Organics Honey and Oat proizvod.
  • Kad koristim puder, T zona mi se zna zasjajiti kao pun mjesec pa sam se upustila i u UD Setting Spray investiciju.
U svakom mjesecu dajem si prostora za neplaniranu kupnju u vrijednosti do 70 kuna. To, naravno, isključuje kupovinu redovitih, mjesečnih kozmetičkih potrepština i, naravno, pola Lush dućana...

To će biti siromašni kozmetički šoping u 9. mjesecu ali ipak sam ja hrčak iz uvodnog dijela posta pa mi proizvoda za njegu i uljepšavanje neće sfaliti. :D

Za pitanja i preporuke, tu sam.

bye bye,
purplebutterfly


 

Nema komentara:

Objavi komentar