Blogotražilica

utorak, 13. kolovoza 2013.

Ostala je samo prazna ambalaža #1

Od kojih sam se proizvoda oprostila unazad mjesec dana, tema je ovog posta.



Pa, krenimo redom:
  • Lush Tea Tree Water tonik - potrošila sam, čini mi se, 3. bočicu ovog tonika i vrlo sam zadovoljna njime. Čajevac, grejp i smreka - odličan trio za masnu kožu lica odnosno kožu podložnu aknama.
  • Batiste suhi šampon - nisam se pronašla u ovom proizvodu. Ljepljiv osjećaj i kombinacija mirisa, točnije, smrada moje kose 3. dan i cvjetnog mirisa navedenog šampona. To nije proizvod za moje vlasište.
  • Aveda Botanical Kinetics piling - piling " u tekućem" koji je odličan i kojeg ću i dalje kupovati jer smanjio mi je muke sa aknama. Zaslužuje poseban post.
  • Lush I Love Juicy šampon - šampon za masnu kosu. Isušuje mi dodatno suhe dijelove kose, a i vlasište koje je inače masno zna biti osjetljivo nakon upotrebe navedenog šampona. Neću ga nadalje kupovati.
  • Bioderma Sensibio H20 micelarna otopina - malo pecka za lice al dobro očisti ostatke šminke i nečistoće koje se skupe na licu tijekom dana pa ću je i dalje koristi u tu svrhu.
  • No. 4711 Nouveau Cologne sprej - obožavam ovaj miris. Klik na recenziju !
  • Cetaphil losion za osjetljivu i suhu kožu - dugo vremena koristila sam ga za njegu suhih obraza no postao mi je dosadan. Ostatak u bočici sam iskoristila za njegu nogu. Neću ga nadalje kupovati.
  • Lavera odstranjivač šminke - čist OK proizvod, za osjetljivo okoločno područje. Ne iritira i solidno očisti. Kupujem ga jedino ako ga ulovim na sniženju.
  • Lush Ponche gel za tuširanje - fino miriškavi gel za tuširanje. Ne volim naljepnice "limited edition" na proizvodima koji me osvoje. Jedina zamjerka je ta što me "steže i pika" nakon tuširanja ali to je kod mene već gotovo pa pravilo kod korištenja gelova za tuširanje i sapuna.
  • L'occitane Rose&Violette drhtavac za tuširanje - još jedan limitirani proizvod koji me oduševio mirisom.
I to bi bilo to. :)

2 komentara:

  1. Nazalost moram se sloziti sa svim navedenim za Lushov I Love Juicy sampon. Probala sam sve i svasta za masnu kosu, pa tako i hvaljeni Lushov i moram rec da je jedan od losijih.

    OdgovoriIzbriši