Blogotražilica

nedjelja, 29. prosinca 2013.

Internet kupovina - E.L.F. #1

Zaželjela sam se e.l.f. stvarčica i napravila jednu mini narudžbu kada je bila akcija 50% off, čisto za svoj gušt.
e.l.f. narudžba

Naručila sam Mineral Eyeshadow Primer (sheer ) po 2.put u nadi da će mi odgovarati ako ću ga nanijeti u vrlo tankom sloju i dobro utrljati u kožu. Nada umire zadnja. Imam izrazito masne kapke i svako sjenilo "nestane" nakon sat vremena. 

Ostale naručene stvarčice sam kupila po 1. put i mogu reći, na prvu, da mi se sviđaju. 
Pa, krenimo redom:
  •  e.l.f. Studio Cream Blush - ovo rumenilo stiže u gigantskom pakiranju od 15 gr, u kutijici koja je, po meni, nezgodna jer zauzima puno prostora u kozmetičkoj torbici. Što se naručene nijanse, vrlo sam zadovoljnaTease je vrlo nosiva nijansa, prljavo roskasta bez svjetlucavih čestica, mat nijansa.
  • e.l.f. Baked Blush - pakiranje ovog rumenila mi se puno više sviđa, nalazi se u standardnoj ambalaži za rumenila. Naručila sam Peachy Cheeky nijansu koja je breskvasta nijansa sa diskretnim svjelucavim česticama.
  • e.l.f. Makeup Lock & Seal - ovo sam stvarčicu kupila iz totalne znatiželje. Obećava puno, će da vidimo... 
  • e.l.f. Matte Lip Color - mat olovka/ruž. Izabrala sam nijansu Natural. Dosta je suhe teksture pa mi se sve čini da ću ispod olovke obavezno nanositi i balzam jer i inače imam suhe usnice. 
  • e.l.f. Lip Balm SPF 15 - balzam za usnice sa faktorom SPF 15, mentolastog mirisa. Ja sam izabrala nijansu Plum.
  • e.l.f. Smudge Eye Sponge - nadajmo se da će svoj posao uredno obavljati.

Da li koristiš e.l.f. proizvode i što misliš o njima?

bye bye, 
purplebutterfly

Broj komentara: 6:

  1. nisam još do sad ništa, a non stop škicam njihove stvari na iherbu i nikak da se odlucim za nesto...mozda zato jer nisam bas nailazila na njhove recenzije

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih više fotkiii :)
    Njihove proizvode gledam već neko vrijeme, ima stvari koje bih rado isprobala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Priznajem, škrta sam sa fotkicama. Budem u 2014. bila bolja :)
      Isprobaj svakako kistiće.

      Izbriši
  3. lock & seal - nadam se da ces ga obozavati kao i ja :D (niki)

    OdgovoriIzbriši