Blogotražilica

srijeda, 11. prosinca 2013.

Ostala je samo prazna ambalaža #2

Prošlo je 4 mjeseca od zadnjeg "Ostala je samo prazna ambalaža" posta i krajnje je vrijeme za novi.

Krenimo! 




Zubi moji...

Prije nekih 3 mjeseca, krenula sam sa korištenjem "prirodnih" pasti za zube i za sada sam iscijedila dvije - Dr. Mercola Mint with Tulsi i Urtekram Tea Tree
Nakon pranja zubi, želim da imam svjež dah pa sam kupila Listerine Coolmint vodicu x2 i iznova se razočarala. Agresivna za osjetljivo zubno meso.

Ličeko moje ( i nosek moj )...

Jedva sam čekala potrošiti Mario Badescu Enzyme gel za čišćenje lica. Dočekala sam i taj dan. Punih godinu dana sam ga koristila, vjerojatno se nakon 6 mjeseci i pretvorio u Čarli deterđent.
U kategoriju "jedva čekam potrošiti ovaj proizvod za lice" uvršteni su i slijedeći proizvodi: Tebe noćna krema, Tebe sprej za lice i Melvita dnevna gel-kremica.
Baš sam bila hepi kad sam se odlučila isprobati neke od Dermalogica Ultracalming proizvoda no stanje prije i poslije korištenja je isto, proizvodi se brzo troše, a i cijene su malo (pre)visoke. Smajlića na mome licu više nema. 
No, ima jedan proizvod sa kojim sam zadovoljna i kojeg ću vjerojatno ponovno naručiti - L'erbolario fluid za lice. Koristila sam ga cijelo ovo ljeto ( klik ) 
Aqua Maris Strong je moj spas kod začepljenog nosa i praktički je moja stalna terapija.

Tijelo moje...

Dugo vremena sam imala Rituals Mandarin Delight losion za tijelo. Baš je bio osvježavajući, ljetni losion za tijelo. 
Pielor Hammam El Hanna piling za tijelo. Jedva sam dočekala dno posudice.
Yves Rocher Mango-Passion fruit krema za tuširanje mi je bila čist ok za vrijeme ljetnih tuširanja ali ništa posebno.
Lavera Lavander Secrets ulje za tijelo mi je bilo odlično ( klik ).
Trudi vlažne maramice su mi trenutno najbolje vlažne maramice.
Drškica Gillette Venus britvice je napukla pa je kupljena nova. Super mi je ta opcija zamjene patronica.

Noktići i ručice moje...

U zadnje vrijeme nisam često lakirala nokte pa mi je ova bočica Essence odstranjivača laka za nokte trajala punih 5 mjeseci. 
Kamill kremu za ruke sam koristila u uredu. Tamo stalno mazuckam ruke i brzo sam ju potrošila.


bye bye, 
purplebutterfly

Nema komentara:

Objavi komentar