Blogotražilica

srijeda, 18. rujna 2013.

Lush pogodak / promašaj

Nerijetko navratim u dućan samo kako bih punim plućima udisala Lush zrak koji je tamo prisutan i ,da , ima dana kada izađem iz dućana bez Lush vrećice. Ponekad sam i ja karakter. :)


Ovaj post će biti tip pitanja - odgovora pa krenimo na posao!

1. Što misliš o Lush proizvodima za kupanje i tuširanje?
Ne koristim kugle i kupke za kupanje.
Lush sapuni odlično mirišu ali toliko me koža nakon tuširanja steže, pecka i svrbi da sam jednostavno odustala od njih. :/ 
Ali, našla sam ja tzv. drtavce koji su odlični za moju super osjetljivu kožu. Moj omiljeni je Sweetie Pie koji ima čak i šljokice.

2. Koji Lush maslac i kremu za tijelo preporučaš? 
Definitivno, Buffy. Dobro izriba hrapavu kožu tijela, a ne iritira. Super nešto!
Kreme još uvijek nisam kupila iako već duže vrijeme škicam jednu... :)

3. Koristiš Lush pločice za masažu?
Da.Na poklon sam dobila od dečka Soft Coeur i obožavam ju! 

4. Da li u kupaonici imaš koji Lush proizvod za kosu?
Trenutno, ne. Koristila sam Jumping Juniper, Daddy O, I Love Juicy i R&B ali, nažalost nisu odgovarali mojem vlasištu. Jedno vrijeme sam koristila i BIG šampon i on je, čini mi se, bio OK. Možda ga opet kupim i budem oduševljena njime, tko zna!

5. Da li si isprobala Lush proizvode za čišćenje lica?
Jesam. Kruti Lush čistači nisu za moju super osjetljivu i super problematičnu kožu lica.

6. I za kraj, koji proizvod je tvoj pogodak, a koji totalni promašaj?
Tea Tree Water tonik - super proizvod!
R&B je proizvod koji je moj totalni Lush promašaj. Moje su vlasi nakon aplikacije istog postali rezanci. Komac! :D Nije za masne kosice, ne, ne...       

Koji je tvoj Lush proizvod pogodak, a koji promašaj?

bye bye
purplebutterfly 

4 komentara:

  1. aaaaa nasla sam lusholjupku :) i ja ga obozavam a pogotovo tea tree water tonik . cak je dobio i zasebnu recenziju. obozavam i njihove svjeze maske :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :)
      Imala sam stanku od nekih 4 mjeseca od Tree Tea tonika i stanje na licu mi je ponovno komac. Komedon do komedona na čelu i područje brade.
      Uskoro ću ponovno u Lush pa ću kupiti Tea Tree tonik za T zonu i Eau de Roma za obraze ( čula sam da je i taj tonik odličan ).

      Izbriši
    2. uf i ja znam imat razdoblja kad mi je fakat koma. taj cajevac je zakon :) i ima jos jedan a zove se breathe of fresh air. i tog mi je zelja za probat. javi kakav je ovaj eau de roma kad kupis :*

      Izbriši
  2. Moj favorit je Karma sapun i Snow Fairy gel za tuširanje. Razočarala sam se u njihov crni sapun za mitsere Coalface i Mask of magnaminty

    OdgovoriIzbriši