Blogotražilica

četvrtak, 26. rujna 2013.

Crveni noktići i jedna pomadica!


 
1 sloj laka Aura 07, JMO pomadica i pelargonije


Nakon 2 mjeseca stanke, slabašne noktiće svoje nalakirala sam u crvenu bojicu.
Izabrala sam za tu "prigodu" najdraži mi lak za nokte - Aura 07
Postojanost, pigmentiranost, četkica - sve 5+ Jednostavno je o-d-l-i-č-a-n !
Kao bazu i nadlak sam koristila Oriflame base&top coat. 

, a sad malo o proizvodu koji je poslužio kao model za fotosešn mojih noktića :)

JMO krema za kosu

JMO ( John Masters Organics ) Hair Pomade je krema za kosu koja joj daje lijepi sjaj, definira kovrče i smiruje neposlušnu kosu. Ljekoviti sastojci ove kreme su: 
  • maslinovo ulje koji stimulira i hidratizira samu strukturu kose
  • organski pčelinji vosak lagano učvršćuje kosu
  • mango maslac kosu hidratizira i štiti od isušivanja uzrokovanim peglanjem, uvijanjem i sušenjem
  • babassu ulje je još jedan sastojak koji hidratizira kosu
  • vitamini A, C, E  osnažuju i jačaju strukturu kose
Nanosi se na suhu ili mokru kosu.
Meni najdraža primjena ove kreme je obnavljanje kožice oko noktiju.
Također ju koristim nakon peglanja od sredine kose prema vrhovima. Ne nanosim je u blizini korijena kose jer vlasište mi je masno i samo bi ga dodatno time zamastila.
Pomadica dolazi u pakiranju od 2 oz / 57 gr i po cijeni cca. 190 kn

JMO proizvodi nose oznake Made with certified organic ingridients i Cruelty free pa i ovaj.

Koja ti je najbolja kremica za kožicu oko noktiju? Da li koristiš JMO proizvode? Da li voliš crvene lakove za nokte? 

bye bye,
purplebutterfly

P.S. purplebutterfly je otvorila i profil na facebook-u. 
Škicnite ;)




2 komentara:

  1. Pomada za kosu, zvuči tako starinski :) Ne koristim ništa takvo, ali sigurno je bolje od sprejeva za kosu.
    Ja sam prije stalno nosila crvene lakove, a sad ne posjedujem ni jedan. Nekako mi ne "sjedaju".

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, bas taj naziv "pomada" me podsjeca na bakinu kremicu koju je drzala na nocnom ormaricu. :)
    Lak za kosu je prvenstveno za ucvrscivanje kose dok je JMO kremica vise za njegu I neko jednostavnije oblikovanje. Ja obozavam crvene nijanse lakova za nokte, hehehe

    OdgovoriIzbriši