Blogotražilica

nedjelja, 6. listopada 2013.

Shiseido Sun Protection Liquid Foundation SPF 30

Oduvijek muku mučim sa puderima.
Imam super ultra plus masnu t-zonu lica + mali milijun sitnih komedona.
Imam suhe obraze s laganim crvenilom.
"Žbuka" pudere ne volim i upravo zbog toga sam najčešće u prirodnom izdanju. 

Shiseido Sun Protection Liquid Foundation SPF30 je puder otporan na znojenje, vodu i ulje. 
Ostavlja mat izgled ne naglašavajući suhe dijelove lica.
Nije ljepljiv.
Lijepo miriški.
Dermatološki provjeren.
UV zaštita ( SPF 30 ).
Piše na kutijici da nije komedogen. Hm...
U slučaju ako se malo zasjajim, spas naziva Maybelline Dream matte powder je uvijek u torbici.

Puder dolazi u simpa bočici od 30 ml. Tu je i spužvica za aplikaciju istog.
Meni je ,osobno, lakše nanositi puder bockalicom nego ovom spužvicom ali kad sam izvan kuće tada i spužvica učini svoj posao.
bočica i kutijica u kojoj se skriva spužvica
Na našem tržištu, čini mi se, dostupne su samo dvije nijanse.
Kako sam puder kupila početkom 7. mjeseca na akciji u Douglas parfumeriji, nijansa koja je bila ponuđena u sklopu te akcije bila je tamnija, SP60.
Shiseido Sun Protection Liquid Foundation nijansa SP60
Lagano nestaje moja ljetna bojica pa ću kupiti svijetliju nijansu kako bih mogla miješati obje po potrebi. 
Ne preporučam miješati ovaj Shiseido puder sa puderom drugog proizvođača. Isprobala!

Iako ovaj puder nije "žbuka" puder, ne koristim ga svakodnevno već po potrebi i u tim sam situacijama baš happy :)

Da li si i ti vlasnica ovog pudera? 

bye bye,
purplebutterfly

3 komentara:

  1. Imam i volim ga samo jer je vodootporan i dobro prekriva ali ipak će mi ovo biti ljetni puder, nije mi nikako za zimu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da cu se ja pronaci u njemu I tijekom hladnih dana :)

      Izbriši
  2. Nisam probala ovaj puder, ali sam citala o njemu i cini se kao da je proizvod vrijedan isprobavanja. A i pakiranje mi je super! :)

    OdgovoriIzbriši