Blogotražilica

petak, 11. listopada 2013.

Dr. Hauschka Lavender Bath

Dr. Hauschka Lavender Bath uljna je kupka namijenjena velikima i malima. 

Osnova joj je eterično ulje lavande, a ono:
  • je jak spazmolitik - pojačava rad želudca i opušta grčeve u trbuhu
  • je hipotenziv - snizuje krvni tlak
  • je blagi sedativ - namijenjen za sve one koje muči nesanica, koji su napeti, kod kojih je prisutna nervoza i sl. psihološka stanja
  • je blagi analgetik - vrlo je djelotvoran kod ublažavanja migrene, boli grčeva mišića, opekotina, rana
  • ima protuupalno djelovanje
  • ubrzava epitelizaciju kože
  • pomaže u njezi različitih stanja kože bilo da je u pitanju dermatitis, psorijaza, ekcemi, akne, gljivična stanja 

Dr. Hauschka uljna kupka - lavanda
Do prije nekoliko mjeseci Dr. Hauschka uljnu kupku intenzivno sam koristila prilikom večernje rutine čišćenja lica ali iz nekog nepoznatog mi razloga sam prestala i sad mi je lice ponovno u kaosu.
Krećem ponovno sa Dr. Hauschka-lavender-bath-face terapijom!

Navedenu kupku također koristim prilikom tuširanja pogotovo kad mi je potreban miran i dug san. Tada mi je najomiljenija.


Na koji se ti način opuštaš? Da li voliš miris lavande?
Ja ju obožavam! :D

bye bye,
purplebutterfly 

1 komentar:

  1. Volim njihove proizvode ali ovu kupku nisam isprobala. Ja se opustam tako sto si napunim kadu u koju dodam neko fino i mirisljavo ulje, a oko kade upalim svijece - idila za opustanje! :)

    OdgovoriIzbriši