Blogotražilica

četvrtak, 16. siječnja 2014.

Biprovital by Obiteljsko pčelarstvo Radošević

Predstavljam ti jedan medni proizvod kojim hranim tijelo iznutra i izvana.
Ime mu je Biprovital Crni Kim,
a proizvodi ga Obiteljsko pčelarstvo Radošević  iz Bednje.

Sastojci: medljikovac ( medun jele ), alkoholni ekstrakt propolisa i ulje crnog kima.

Način primjene: 1-4 puta dnevno u ustima otopiti 1 čajnu žlicu.
Ja ga primijenjujem i za pranje lica.

Biprovital Crni Kim ima i starijeg "brata", Biprovital koji je izrađen od 5 vrsta meda, svježeg cvjetnog praha i tinkture propolisa. Odličan mi je i obožavam ga konzumirati ali ovaj put sam izabrala noviju verziju upravo zbog tzv. panaceje (svelijeka), crnog kima. 
U slučaju da ne podnosiš okus crnog kima ( gorak ), svakako probaj stariju verziju.
Tekstura Biprovitala je gusta, kristalizirana i lako se koristi( nema onog namatanja oko žličice ) kada se oralno primijenjuje.
Ja ga koristim svakodnevno, jedanput na dan i to ujutro, natašte kao preventivu, radi imuniteta. Ne preporučam konzumaciju navečer osim ako želiš ne spavati cijelu noć :)
 
Kao što sam već rekla, ovaj proizvod se našao kod mene i u ulozi preparata za pranje lica na taj način da količinu veličine dva graška utrljam u lice, dobro isperem i tako svaki drugi dan jer i med zna malo isušiti lice.

Cijena proizvoda u Radošević web dućanu je 84 kune i dugo traje ako ga koristiš u količini kao i ja. :)

Da li si i ti korisnik ovog super zdravog mednog proizvoda?
Da li grickaš crni kim?

bye bye,
purplebutterfly

Nema komentara:

Objavi komentar