Blogotražilica

nedjelja, 12. siječnja 2014.

Dermokozmetika "Cosmel" u mojoj preparativi

COSMEL
  • prirodno-organska dermokozmetika by Melita Pavlek Moćan izrađena na temelju 30 godišnjeg iskustva u kreiranju i proizvodnji kozmetičkih preparata
  • dermokozmetika izrađena u malim serijama od hladno prešanih ulja, organsko eteričnih ulja, bez petrokemikalija, bez umjetnih konzervansa, bez parabena, bez toksina, bez umjetnih mirisa i boja
  • dermokozmetika dostupna u ( biljnim ) ljekarnama
  • nudi mogućnost individualnog pristupa/izrade preparata 
Evo, nakon ovog uvodnog dijela, donosim ti pregled Cosmel prizvoda koje ja imam i koristim. 
Krenimo!
moja Cosmel kolekcija

Moja T-zona je masna i problematična. Čelo i područje brade je puno komedona i to me izluđuje punih 8 godina. 
Prije nekih godinu dana susrela sam se sa Cosmel kozmetikom i kupila Green Tea cream. Počela sam ju koristiti i nakon 2-3 mjeseca uz kombinaciju raznoraznih preparata, T-zona mi se potpuno pročistila. Happy ja.

Tekstura kreme je takva da zahtjeva kružno i brzo utrljavanje u kožu. Ne upija se brzo i ako se dobro ne utrlja, ostaje sticky film na koži. T-zona se nakon aplikacije iste zna zasjajiti i to je jedini razlog zašto sam prestala sa korištenjem ove kremice. Komedoni su se vratili i opet krećem u već poznatu borbu.
Kremicu koristim ujutro.
Opis na ambalaži kremice: Zeleni čaj krema za masnu i nečištu kožu / SPF 20 / sadrži ekstrakt zelenog čaja koji regulira masnoću kože, sprječava nastajanje prištića, umiruje, ne isušuje površinski sloj kože, djeluje antioksidativno. Prirodna/organska ulja lješnjaka, riže, šipka, sjemenki grožđa, kima uz cink, mandarinu, lavandu, vitamin E i A, koži daju vlažnost, elastičnost, čiste i sužavaju pore. Koža je zategnuta, bez bora, masnog sjaja i prištića.

Cosmel proizvod koji koristim navečer je NewCell Purifying fluid + Green Tea sa 10% AHA kiselina.
Koristim ga samo na području čela i brade. Prestala sam sa upotrebom istog na području nosa jer mi je dodatno isušio to područje i sada sam kao Rudolph :D. Imam iznimno osjetljivu kožu.

Opis na ambalaži fluida: Viskozna tekućina za intenzivno čišćenje nečiste kože, bubuljica, mitesera i akni. Prirodne voćne kiseline dubinski čiste kožu i sužavaju pore. Zeleni čaj i ulje čajevca kao prirodni antiseptici smanjuju upalne procese, djeluju antibakterijski i reguliraju masnoću, pH - 3,5.

Područje oko mojih očiju je vrlo tanko, osjetljivo i suho.
Trenutno koristim Cosmel eye cream, kremicu za područje oko očiju za osjetljivu kožu, protiv bora i podočnjaka i zadovoljna sam.


Proizvod kojeg jednostavno obožavam koristiti je Cosmel C vitamin peeling. Namijenjen je svim tipovima kože. Za mene je ovo 2u1 proizvod i to upravo zbog njegove uporabe - nanosi se u tankom sloju na kožu lica, vrata i ruku. Nakon 5-10 min, kada se osuši i lagano zategne kožu, istrlja se kružnim pokretima te ispere s vodom.

Opis na ambalaži peelinga: C-vitamin piling ubrzava proces obnavljanja kože, odstranjuje suhe, mrtve stanice. C- vitamin i zeleni čaj imaju snažno antioksidativno djelovanje i usporavaju proces starenja kože. Kadulja i limun djeluju antibakterijski. Koža postaje čišća i svježa.

Imam u planu isprobati još neke Cosmel proizvode pa, tko zna, možda se i kolekcija proširi.

Da li koristiš Cosmel proizvode? 

bye bye,
purplebutterfly 

Nema komentara:

Objavi komentar