Blogotražilica

nedjelja, 5. siječnja 2014.

Nove stvarčice #3

Slaba sam na te malene šarene vrećice :D

Krajem 12. mjeseca Kemig je imao rasprodaju Lavera kozmetike ( 50% )i mogla sam toliko stvarčica kupiti ali dečko je bio samnom pa sam morala biti umjerena. :D
Lavera
Na Badnjak, poštom, mi je stigao darak-paketić od tvrtke Lagorda d.o.o. koji me baš razveselio. Mr.ph.Gordana mi je u paketić ubacila Kron šampon i losion za kosu za poboljšanje cirkulacije vlasišta i rasta kose, a i obavile smo vrlo ugodan razgovor preko mobitela.
KRON darak
Proizvode koristim intenzivno tek nekih tjedan dana i zadovoljna sam ali detaljnije recenzije očekuj krajem 1. mjeseca ;)

L'erbolario 

Prva kozmetička stvarčica kupljena u 2014. je L'erbolario Fluido Concentrato per il Viso ( noćni tretman za nježnu kožu sklonu crvenilu ). Ovu zimu se baš gadno borim sa crvenilom u području obraza i oko nosa.
Po ljeti sam ga koristila kao podlogu za puder i umjesto dnevne kreme( klik ), a ove ću zime u kombinaciji sa hranjivom noćnom kremom ( ako imaš preporuku, piši ).
Teta u L'erbolario dućančiću, u Arena Centru, mi je ubacila par testerića i kalendarčić u vrećicu. 

I za kraj, Lushek moj :D.
Lush zimska edicija proizvoda
Rose Jam je božićni poklon od dečka, a ostatak stvarčica na slici sam prije 2 dana uhvatila na super blagdanskom sniženju ( 50% ) i žao mi je što nisam veće zalihe napravila. Pogodi tko je bio samnom u dućančeku? Da, moj dečko!
Sve mi se čini da ću ubuduće na rasprodaje sama, hehe...

Jesi li ti uhvatila koju stvarčicu na Lush blagdanskom sniženju?
Da li na rasprodaje ideš sama ili sa nekime?


bye bye,

purplebutterfly

2 komentara: