Blogotražilica

utorak, 28. siječnja 2014.

Nove stvarčice #4

Počela sam masovno kupovati na rasprodajama i akcijama pa sad teško da nešto kupim po regularnoj cijeni. :D

Ovaj mjesec sam najviše kupovala u Lush-u. Prvo je bila akcija 50% na božićni asortiman, a kasnije na određeni dio asortimana   (proizvodi napravljeni prije 9. mjeseca 2013.). Bila je to izvrsna prilika za kupovinu proizvoda koje sam željela isprobati iako izbor nije bio baš širok kak i inače biva sa rasprodajama.
Počastila sam se sa više Lush stvarčica nego što je na slici gore ali na kraju sam ipak ostavila tek nekoliko za svoj gušt, a ostatak stavila na blog sale.
  • Eau Roma Water - ovu vodicu namijenila sam za moje trenutno suhe, reaktivne i osjetljive obraze. Vidjet ćemo kako će koža reagirati na ovu ružino-lavandinu vodicu.
  • Aqua Mirabilis i Buffy - supač pilinzi koje sam koristila i prije. Regularna cijena im je malo visoka tak da ovu priliku za kupovinu nisam mogla propustiti...
  • Lovely Jubblies - krema za grudi i dekolte. Uvijek me privlačila i nikad nije bilo testere. Eh, sad je moja!
  • Sweetie Pie - ja bih ovo pojela da je jestivo! Najomiljeniji drhtavac za tuširanje. 
Nokti su mi u komatoznom stanju. 
Brže bolje otišla sam u KOZMO i kupila Eveline 8in1 total action lak za intenzivnu njegu noktiju. Tamo sam naišla i na neku akciju Atrix kreme za ruke i, naravno, kupila.
 
Prošli tjedan, čini mi se, BIPA je imala na vikend akciji (25% off) proizvode za njegu lica. Kupila sam Mixa kremicu za suhu i reaktvnu kožu koju koristim za moje obraze. Počastila sam se i kompletom gumica u, meni, najdražoj boji. Vidiš li naljepnicu -50% ? :D
 
U DM-u bila je rasprodaja nekih Essence proizvoda(50%)pa sam kupila nekoliko mazalica za čubice. 

Volim kupovati u KEMIG-u. Ovaj put sam se počastila sa Cattier maskom za lice u full size-u i ostvarila 10% popusta ( KEMIG ima u određene dane popuste na određene brendove ).

I za kraj. Kupovina u ljekarni: Aqua Maris strong, Nisita mast i Ca-C 1000 Calvive šumeće tablete bez kojih ne mogu funkcionirati i Macadamia ulje za kosu kojemu sam se vratila nakon duuugo vremena.

I to je to.

Da li si i ti u ovom mjesecu popustila raznoraznim sniženjima i olakšala novčanik neplanirano?

bye bye,
purplebutterfly

Nema komentara:

Objavi komentar