Blogotražilica

ponedjeljak, 20. siječnja 2014.

OPG Lovro Lenac

14. prosinca 2013. se u mojem gradu održavao CUGFest - manifestacija kulturnih događanja na izabranim željezničkim kolodvorima.
Dok sam čekala vlak da uđe u stanicu, malo sam pronjuškala po outlet knjižari i štandu udruge Fraktal i naišla na ovaj letak.
Do tada sam koristila samo svježe buče u svojim raznoraznim jelima i pojam "sušene buče" su,do tada, za mene bila jedna nepoznanica u smislu namirnice. Uzela sam letak i kontaktirala gosp. Lovru Lenac i naručila paket sušenih buča za degustaciju.
Paket je ubrzo stigao i u njemu:
  • sušene buče - koriste se kao zamjena za tjesteninu ili rižu. Nakon kuhanja ( cca. 3 minute ) povrate tekućinu i njihova se količina učetverostruči. Neutralnog su mirisa i okusa.
  • bučine sjemenke - ukusna i zdrava ali i kalorična grickalica bogata vitaminima i mineralima. Njezina konzumacija se preporuča osobama koje su podložne visokom tlaku i napadajima migrene, osobama koje osjećaju kroničan umor, koje su podložne infekcijama, osobama koje imaju smanjenu sposobnost učenja i koncentracije. Posebno se preporuča konzumacija muškarcima u prevenciji raka prostate. Bučine sjemenke imaju gotovo pa 10x veću hranjivu vrijednost od mesa buče, a čine 10% ukupne težine ploda. Dugo vremena sam tražila dobre, slane bučine sjemenke. Napokon sam ih pronašla. Po mjeri posoljene.
  • brašno od buča - sušene buče samljevene u brašno. Koristi se za zgušnjavanje jela ili za izradu krem juhe.

Na kupček stavljam slikice jela pripravljenih od sušenih/mljevenih buča tako da će biti i poseban post pripreme gore navedenih namirnica. 
Voliš li i ti buče? Na kakve sve načine ih pripremaš?

bye bye,
purplebutterfly

1 komentar: